07132302047-09175355922 | شیراز- خیابان زند- خیابان انوری

یکی دیگر از بزرگترین پیست های اسکی ایران در استان فارس و در ۵ کیلومتری سپیدان است که در سال ۱۳۸۱ افتتاح شد. این پیست دارای تله کابین، تله اسکی و موتورهای برفی است و علاوه بر تجربه این ورزش های هیجان انگیز می توانید در پیست اسکی پولادکف از اسب سواری نیز لذت ببرید. بهترین زمان برای ورزش های زمستانی در این پیست از نیمه های پاییز تا اوایل بهار است. وجودآبشار زیبای مارگون در مجاورت پیست اسکی پولادکف، حس هیجان و زیبایی بیشتری را به اسکی بازان می دهد.

با وجود امکانات اقامتی و تفریحی در چهار فصل سال، دیگر نیازی نیست که برای سفر و رزرو هتل در نزدیکی این منطقه نگران پیدا کردن هتل و اقامتگاه باشید. پیست پولادکف دارای هتل بزرگ ۴ ستاره ای است که می توان در آن، هم از آب و هوای دلنواز کوهستانی و هم از تماشای رقص زیبای آبشار مارگون لذت برد. همچنین این پیست دارای رستوران، فست فود و کافی شاپ است که بعد از داشتن یک روز سرد و برفی، خوردن یک غذای گرم و خوشمزه را به شما هدیه می کنند.

کشور ما دارای سیزده پیست اسکی بین المللی از جمله پیست اسکی دیزین، پیست آبعلی، پیست توچال، پیست شمشک، پیست پولادکف، پیست دربندسر، پیست خوشاکو، پیست کاکن، پیست بیجار، پیست چلگرد، سهند است که در قسمت دوم آشنایی با پیست های اسکی ایران، شما را با آنها بیشتر آشنا می کنیم.

پاسخ دهید

ارسال مستقیم ایمیل
*
*
درخواست تماس
*
*

کمک خواستن؟