07132302047-09175355922 | شیراز- خیابان زند- خیابان انوری

هر یک از شهرهای ایران دارای زیبایی های منحصر به فردی هستند. صنعت توریسم در ایران در سال های گذشته پیشرفت زیادی نموده است. ساخت اماکن اقامتی و گردشگری می تواند بخشی از فعالیت مسئولین در حوزه توریسم و گردشگری محسوب گردد.

شیراز یکی از شهرهای زیبای کشور است که مرکز استان فارس می باشد. رزرو آنلاین هتل در این شهر زیبا، یکی از امور پر مخاطب است. شیراز به عنوان یکی از قطب های گردشگری در ایران، مراکز اقامتی زیادی دارد. هتل زندیه و هتل هتل هما از جمله هتل های شیراز هستند که خدمات زیادی را به مسافران ارائه می دهند.

معرفی شیراز:
شیراز یکی از کلان شهرهای ایران است. جمعیت این شهر بر اساس سرشماری سال ۱۳۹۵ ه.ش، بیش از ۱۵۶۵۵۷۲ تن بوده و با احتساب جمعیت ساکنان حومه آن این عدد به بیش از ۱۸۶۹۰۰۱ نفر می رسد. شهر شیراز بیستمین شهر بزرگ و پر جمعیت خاورمیانه به شمار می رود. شهر شیراز برای اولین بار در سال ۱۲۹۶ ه.ش صاحب شهرداری شد. شهرداری شیراز به ۱۱ منطقه مستقل تقسیم شده است. مساحت این شهر زیبا در حدود ۲۴۰ کیلومتر مربع می باشد. شهر شیراز در دوره صفاریان، بوییان و زندیه به عنوان پایتخت ایران معرفی شده است.

شیراز به دلیل آب و هوای معتدل و اماکن تاریخی زیادی که دارد، به عنوان یکی از شهرهای پر بازدید ایران محسوب می گردد. با تصویب شورای شهر شیراز و تایید مجلس شورای اسلامی، ۱۵ اردیبهشت به عنوان روز شیراز نامگذاری شده است.
شیراز در جنوب غربی کشور واقع گردیده و در مرکز استان فارس قرار دارد. مختصات جغرافیایی این شهر عبارت است از: ۲۹ درجه و ۳۶ دقیقه شمالی و ۵۲ درجه و ۳۲ دقیقه. آب و هوای این شهر معتدل است و بیشینه دمای آن در گرم ترین فصل سال ۳۰ درجه سانتی گراد و کمینه دمای این شهر در زمستان حدود ۵ درجه سانتی گراد می باشد.

شهر شیراز شهر شعر ایران است. بسیاری از شاعران بزرگ ایران زمین در این شهر دفن شده اند، که از مهم ترین آنها می توان به حافظ و سعدی اشاره کرد. فاصله این شهر از پایتخت کشور حدود ۹۳۰ کیلومتر است.

پاسخ دهید

ارسال مستقیم ایمیل
*
*
درخواست تماس
*
*

کمک خواستن؟