07132302047-09175355922 | شیراز- خیابان زند- خیابان انوری

اطلاعات کامل رزرو هتل های شیراز

شیراز مرکز تمدن ایرانی، پایتخت استان فارس و یکی از محبوب ترین نقاط گردشگری در ایران است. هتل های شیراز مورد استقبال مسافران قرار گرفته اند. به لطف آب و هوای ملایم، سفر به شیراز در هر فصلی می تواند دلپذیر باشد، اما بهار بهترین زمان برای بازدید از آن خواهد بود. خواه به تاریخ علاقه مند باشید یا شعر یا طبیعت، شیراز چیزی برای جذب کردن شما دارد. گردش در باغ های شیراز، بازار قدیمی شهر، حافظیه و شعرخوانی ایرانیان در آن، هر کدام میتواند از جاذبه های توریستی شیراز به حساب آید.

از آنجا که شهر شیراز محبوب ترین شهر ایران برای گردشگری است، اگر قصد سفر و بازدید از این گنجینه تاریخی ایران را دارید، بهتر است قبل از برنامه ریزی سفر، زمان های پیک سفر را در نظر بگیرید. بهترین فصل سفر به شیراز و اقامت در هتل بهار و بهترین ماه آن اردیبهشت است. چرا که هم زیبایی باغ ها در این زمان در نقطه اوج خود است و هم جمعیت مسافران نسبت به فروردین کمتر است. قبل از سفر به شیراز حتما نسبت به رزرو هتل اقدام کنید.

برای سفر به شیراز گزینه های مناسبی در دسترس است. فرودگاه بین المللی شیراز به طور منظم به تمام شهرهای بزرگ و برخی شهرهای کوچک ایران پرواز می کند. پروازهای بین المللی به استانبول، دوبی، شارجه، کویت و دوحه نیز به صورت هفتگی صورت میگیرد. برخی از بهترین هتل های شیراز با رزرو هتل ترانسفر فرودگاهی دارند و تنها کافیست ساعت فرود خود را ارائه دهید. غیر از هواپیما می توان از اتوبوس یا ماشین شخصی نیز استفاده کرد. جاده های شیراز به بسیاری از بخش های کشور متصل هستند. ترمینال اصلی اتوبوسرانی شیراز حدود چهار کیلومتر از مرکز شهر فاصله دارد. مدت زمان سفر از یزد به شیراز شش ساعت، اصفهان به شیراز هفت ساعت و تهران به شیراز ده ساعت است. قیمت ها نیز بر حسب نوع شرکت های اتوبوسرانی متفاوت است. همچنین شیراز از طریق بزرگراه به اصفهان، کرمان، بوشهر، اهواز و یاسوج و بندرعباس متصل است. برای ورود به شیراز، استفاده از قطار نیز ممکن است. ایستگاه قطار شیراز حدود سه سال است که تکمیل شده و قطار تهران به شیراز راه اندازی شده است. با این حال زمان سفر با اتوبوس حدود دو ساعت کمتر از سفر با قطار است.

مژده خوب برای گردشگرانی که به شهر شیراز می آید این است که هتل های ارزان قیمت نیز در شیراز با بهترین کیفیت به گردشگران و توریست ها سرویس می دهد. اگر می خواهید با کمترین بودجه در یک فضای مناسب اقامت کنید، هتل های ارزان قیمت شیراز در نقاط بسیار مناسب شهر تاسیس شده است. این هتل‌های ارزان قیمت هموراه تمیزترین اتاق خواب ها، بهترین غذاها، امکانات تفریحی و فضاهای سنتی را به شما ارائه خواهند داد. با اقامت در هتل های ارزان قیمت شیراز نیز می توانید امکانات مناسبی را برای داشتن یک سفر ایده آل داشته باشید.

شیراز به عنوان اولین مقصد گردشگری و توریستی در ایران هتل های زیادی را در بافت شهری خود دارد. هرکسی که می خواهد برای گردش به این شهر بسیار زیبا و تاریخی سفر کند، باید این موضوع را بداند که شیراز این شهر زیبا برای تمام گردشگران خود با هر بودجه و سلیقه‌ای یک محل اقامتی دارد. پس از دیدار از بناهای تاریخی شیراز نگران اقامت خود در این شهر نباشید. همواره می تواند در بهترین هتل ها اعم از هتل های پنج ستاره، چهار ستاره، سه ستاره،و دو ستاره استان فارس، و شهر شیراز اقامتی بسیار رویایی و مهیج را تجربه نمایید.

شاهچراغ به ‌‌عنوان بزرگترین مرکز زیارتی شیراز به مکانی مبدل گشته است که هر ساله هزاران هزار گردشگر را جذب تماشای خود می‌کند. شاهچراغ نام آرامگاه برادر امام رضا است. سبک معماری که برای ساخت این حرم به کار گرفته شده است، بسیار منحصر به فرد و جادوگونه به نظر می‌رسد. این مکان توانسته است با جاذبه‌های معنوی خود افراد زیادی را به این مکان جذب کند. علاوه بر بُعد معنوی آن بُعد مادی شهر شیراز نیز با وجود این جاذبه بسیار زیبا، پیشرفت‌های زیادی را تجربه کرده است.

صنعت هتلداری توانسته است در خیابان‌های منتهی به حرم شاهچراغ با ساخت هتل های شیراز نزدیک شاهچراغ گام‌های بزرگی را برای اقامت گردشگران بردارند. می‌توانید در حوالی حرم شاهچراغ هتل آپارتمان‌های زیادی را مشاهده کنید که با کیفیت بسیار بالای خود هر روزه پذیرای گردشگران زیادی هستند. هتل آپارتمان‌های شیراز در خیابان شاهچراغ علاوه بر جاذبه بدیعی که به آن نزدیک هستند، در مجاورت مکان‌های تاریخی دیگری نیز قرار دارند. بنابراین اگر می‌خواهید به شیراز سفر کنید و دیدار از حرم شاهچراغ در اولویت شما قرار دارد باید بدانید که از لحاظ اقامتی در این خیابان هیچ مشکلی برایتان وجود نخواهد داشت.

پاسخ دهید

ارسال مستقیم ایمیل
*
*
درخواست تماس
*
*

کمک خواستن؟